fredag 17 september 2010

Getaway Gysinge

Har dragit på mig BIBbyxorna, laminerar de sista av de 28 kartbladen, går genom packningen en sista gång... För nu ska jag och Jonas reka andra halvan av Jättelångt cykel! I år blir det detta test, nästa år kör vi på riktigt hela vägen från Rättvik till Norrtälje.

Jonas köpte ny cykel på Cykloteket i förrgår... en heldämpad 29 tummars MTB. Cool så in i vassen. Min Scott från tidigt nittital känns inte lika het längre... Jag hoppas vi kan bytlåna cykel under helgens rekarresa... Fast risken är väl att jag åker till Cykloteket på måndag och köper en jag med i så fall...

Nu är kartorna klara. Bara lasta in lite gröt och hembakt surdegsbröd, sen KÖR VI!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Det hade varit enormt roligt att vara med. Men nästa tur är jag på!
    /Peter

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen Peter! I ärlighetens namn blev det en liiiiten sträcka kvar att reka...

    SvaraRadera