fredag 29 oktober 2010

Mer pannlampor och is på Heden

Den senaste tiden så har flera visat intresse att hänga på och springa med pannlampa. Grymt kul! Det ska bli spännande och se hur många vi blir på tisdag och så måste jag bara se till att bli frisk. Varmt välkomna!

Igår kväll så hade jag nöjet att få vara med på GAIS bandy kick-off på Valand i Göteborg. Så härligt att få vara med och känna stämningen i gänget där! De presenterade nya dräkter, en ny låt och nyförvärven. Dräkterna andades härligt bandyretro med drag från GAIS-dräkter från tidigt 1900-tal... Härligt att ha såna traditioner att ösa från.

Mats Westlig hade urpremiär för "Våran sång". Skön låt med bandyassociationer utan att bli hejarklacksklämkäck... Ni vet vad jag menar :) Magnus Muhrén stod i kören.

Det ska bli kul och följa GAIS framfart i vinter, hoppas bara att det blir lite kallt snart så att de får till is på Heden.

En utmaning har börjat växa i mitt huvud... Kan man få ett gäng bandyspelare att springa Jättelångt... Det ska jag jobba på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar