onsdag 16 juni 2010

Vätska...

Många har frågat om vätskestationerna... Här kommer en uppräkning av stationerna med ungefärliga avstånd... (snälla kolla inte dom mot era GPS-klockor :))

Den första blir där sista var i fjol efter ca 10 km, den tar Toyota hand om. Andra på min veranda efter ca 18, där står min mamma, Jontes fru och ett par tjejer från Söderbykarls IF. Sen blir nästa vid Nyby efter ca 30, det är Helhetskommunikations kontroll och det blir Jonas med sin Maria som håller ställningarna. Nästa blir vid Sandviken hos Roslagen & Co dvs på Annicas veranda när det är ca 20 km kvar och så har vi en obemannad vid Skottviken när det är ca 10 km kvar.

Vatten, chips, cola, kaffe, frukt, snickers är saker som kommer att dyka upp på stationerna... Och om det vill säg väl så kanske det serveras PEKs surdegsfrallor med extra russin... Jag säger bara... Håll tummarna ;)

Det är inte långt kvar nu...

KUL!!!!!

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Mmmm, surdegsfrallor...vill inte sätta press på bagaren, men det hade ju varit himla gott :)

    SvaraRadera
  3. Jag matade surdegen nyss... Så fort det börjar bubbla ordentligt så sätter jag igång! På vilken station vill ni ha surdegsfrallor?

    SvaraRadera
  4. Inget "bananlopp" såg jag någonstans, men vilken service det lär bli :-)

    Henrik Hansen

    SvaraRadera
  5. Första satsen surdegsfrallor står på jäsning...

    SvaraRadera
  6. Går det att välja på alla stationer? ;-)

    SvaraRadera